Pomyslné nůžky mezi cenami benzínu a nafty se proti plynným palivům se tak rozevřeli, že dnes o přestavbě na plyn uvažují i její odpůrci. Není divu, přestavěná octavie na plyn se oproti benzínové vyplatí již po ujetí dvaceti tis. kilometrů. Pro běžné motoristy to znamená rok ježdění, služební řidiči to zvládají i za čtvrtinu času. Proto se zájem o přestavbu vozidla na plyn stává velmi vyhledávaným řešením.
Jak jsme se již zmínili v předchozím článku ceny za pohonné hmoty stále stoupají. Bohužel v pokles ceny v nejbližší době doufat nemůžeme…. Jak je to, ale s cenou pohonných hmot v oblíbených dovolenkových destinací?
Čeští řidiči u čerpacích stanic nadávají nad neustále stoupající cenou za benzín a naftu. Za zvyšování cen může zdražování ceny ropy, která se přehoupla přes hranici 74 dolarů, což je nejvíce od roku 2014 a bohužel aktuální ceny nejsou u konce a porostou dál.
Jsme česká společnost s více jak 20letou praxí v oboru přestaveb automobilů na alternativní pohony LPG a CNG. Naše společnost zákazníkům i montážním firmám nabízí široký spektrum služeb spojených s přestavbami alternativních pohonů na LPG a CNG.
Každoročně ceny pohonných hmot rostou. Po celé Evropě rostou ve velkých městech nízkoemisní zóny, do kterých některé vozy jezdit nemohou, ta na alternativní pohon LPG či CNG ano.
Zkapalněný plyn pro pohon automobilů celosvětově je nejvíce rozšířené alternativní palivo. Asi 10 milionů vozidel na celém světě jezdí s tímto pohonem. Poprvé byl zkapalněný plyn pro pohon automobilů použit v roce 1920 v Americe. V šedesátých letech dospěla tato technologie do Evropy; v maximálním rozsahu se zkapalněný plyn používá teprve od osmdesátých let.